dimarts, 16 de març del 2010

Saint Patrick´s day

Demà és l´únic dia de l´any (també el dia de Nadal) que es fa festa el dia que toca: si el 17 de març cau en dimecres, doncs dimecres no es treballa. Tinc la bona intenció d´anar a la desfilada d´Skibbereen perquè el Marçal vegi gent, respiri festa i senti música però no sabeu pas la mandra que em fa! Suposo que el bon o mal temps m´acabarà de fer decidir. Avui al grup de les mares i nens de Goleen ja hem fet un taller de sonalls per fer soroll a la rua: tub de cartró ple de mongetes seques i que havia d´estar decorat amb paperets de color de la bandera irlandesa. Res de res, paperet que jo enganxava, el Marçal l´esparracava (potser els volia grocs i vermells?). Mai he suportat les manualitats: això és amor de mare. Bon Saint Patrick!

5 comentaris:

Clidice ha dit...

feliç dia de Sant Patrici! :)

Mortadel.la ha dit...

Com? Mai les has soportat, Rat? Però si són la mar de divertides, nenaaaa!
Que paseu un molt bon dia de Sant Patrici!

Assumpta ha dit...

Jajajaja com que no t'agraden les manualitats? Vingaaaa!! Ànim!! ;-))

Espero que hagi estat un bon dia! :-))

Nits ha dit...

Amb retard, però feliç dia de St. Patrici!!!!
Que bé que puguis disfrutar-lo tal i com ho fas, amb el teu fill. A mi m'agradaria molt poder tenir un fill i viure aquestes mil experiències al seu costat. És una gran sort!!!!

montse ha dit...

Ara feia temps que no llegia el teu bloc (des del gener!) i he passat una molt bona estona llegint i rellegint els posts, he anat enrere, enrere, fins al començament!...

M'encanta, m'encanta! no pots deixar-lo, eh? jo he intentat fer-ne un però no en sóc capaç...sóc massa inconstant...

Benïda lumbàlgia, que em permet ara descansar i gaudir d'aquests petits plaers!

Gràcies Montserrat per fer-nos aquest regal: el de veure créixer el Marçal dia a dia, malgrat la distància, que amb aquest blog està claríssim que és només una circumstància física!...em sento més a prop vostre que de molta gent que tinc per aquí...

Gràcies!