divendres, 3 d’abril del 2009

Malalts

De 6 a 5 a 4 "gelos" i sort del paracetamol. Definitivament no sé estar malalta. I parlo només d´un constipat, però d´aquells que fan que el cap sembla que et vagi a explotar. A més ho he hagut de combinar amb un fort malestar del Marçal que ha comportat canviar bolquers contínuament. Ahir em pensava que mai arribaria la nit (i sí, va arribar). Constato que quan noto una cerat millora, malgrat no estigui del tot bé, em sento com al cel (que realment no sé com serà aquell espai) i em veig les orelles i tot sembla fàcil. Doncs, aixó: que tots dos ens trobem una mica millor i demà encara més.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ànims, Montse! Ja veuràs que de seguida milloreu i podeu gaudir de la primavera.

Josep Pastells

Anònim ha dit...

Nen, hauràs de cuidar de ta mare més del que et penses! O poder l'haurem de cuidar més... jo ja sé que disfrutar del que estic gaudint ara li faria marxar tots els maldecaps...

Padrinàs