divendres, 29 d’octubre del 2010

A punt de novembre

Ja estem a punt d´estrenar el novembre i tot segueix el seu curs: les fulles caigudes, el dies més curts i la pluja, companya inseparable. Sense massa novetats però sense sentiment de monotonia, en aquests darrers dies podríem dir que: el Marçal continua amb el seu desagradable costum d´escopir el darrer glop d´allò que beu; hem tingut la visita dels avis i la conseqüent millora del vocabulari anglès; ha après la paraula pumpkin, n´ha pintat una i l´hem penjada al menjador (no em vestiré de bruixa); hem ampliat el repertori de DVDs amb uns dibuixos (el Juanito Jones) que al Marçal li entusiasmen i a mi no m´acaben de fer el pes; torna a disfrutar del bany (i ja fa sopes i cafès per a sa mare) després d un període de plors i crits provocat per una mala experiència de sabó als ulls i... deixem-ho aquí, tot esperant que el sol ens visiti aviat.

5 comentaris:

Ferran Porta ha dit...

Life goes on... cada dia amb més experiències "marçalàires" per explicar-nos. Happy November.

Assumpta ha dit...

Hehehe la paraula Pumpkin sempre m'ha agradat ;-))

El sol a l'hivern és genial!! :-)

xavierci ha dit...

enfeinadíssim el padrinàs no deixa de pensar en tu i en els teus pares, no els facis bregar massa que ja tenen una edat...
petonassos a cabassos

sànset i utnoa ha dit...

A veure com prova l'entrada de mes. Almenys, que sigui tan bona com el final de l'anterior!

*Sànset*

Ingrid ha dit...

ai deu meu, això és el que m'espera d'ara endevant, no?
gràcies per el teu recolçament a través del meu blog.