dimarts, 27 d’abril del 2010

Montserrat

Fa deies que no escric i ara ho fare sense accents ni ces trencades ja que l' opcio de canvi de teclat no m' es admesa. Avui es un dia d aquells que escric bastants emails, a persones que em feliciten pel sant i que durant l any tenim poc contacte. A les mares de Goleen els he explicat que al pais d'on soc filla celebrem els sants i que avui n' es el meu i els ha fet gracia. El Marcal continua en la seva linea d' entremaliadot i a veure quina en fare (ara dorm!). Hagues pogut parlar del temps (que despres de mes de 2 setmanes de sol ha retornat la pluja de sempre) o d' altres temes mes escabrosos...pero ho he fet del meu sant. Mira que es bonic aquest nom!

6 comentaris:

Assumpta ha dit...

MOLTÍSSIMES FELICITATS!! :-))

Que tinguis un dia fantàstic :-)

sànset i utnoa ha dit...

Felicitats!

*Sànset*

Mercè Solé ha dit...

Moltes felicitats! Ahir vaig ser a Montserrat... Segur que t'hagués agradat. Una abraçada,
Mercè

Clidice ha dit...

tard, em sap greu, però he passat el dia al teu poble, la iaia que l'operaven (tot bé, cap problema). Moltes felicitats! :)

Ferran Porta ha dit...

Ai, que se'm va passar :( Per molts anys, Montserrat!! (tardet, però no m'ho tinguis en compte :)

Jordi Pascual Morant ha dit...

FELICITATS!!!!!